Emman98

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Sorry...

Av Emman - 11 maj 2012 21:06

Förlåt för väldigt dålig uppdatering! Jag har absolut inget att skriva om! Men vad ska jag skriva om nu? Hmm... Just det! Det var ju roligt! Det var igår när vi hade GV-timme (Ngt Grosvadsskolan har...) så gjorde en av våra käraste killkompisar ngt roligt. Han tar höger arm i vänster ärm i tröjan och vänster arm i höger ärm. Han har gjort det nu 2 gånger. Båda på GV-timmar. Men förra gången kom han ur tröjan men det gjorde han inte den här gången. Så han försökte att ta sig ur den i ungefär 5-10 minuter. Våran lärare bara: "Går det bra eller?" Men till slut tog han sig iallafall ur tröjan.

Men har det hänt ngt mer roligt?

Men idag har vi haft en chilldag. Började dagen men utveklingssamtal, det gick väl bra (Hoppas jag...). Så jag missade 1 timme på SO:n.   Men vi hade dubbeltimme så jag var med på den andra timmen. Då så tejpade en kille nästan "hela" väggen och han tog nästan slut på lärarens tejp. Vi ska tydligen komma på hur jorden skapades men vi får inte använda oss av den riktiga teorin, utan vi måste hitta på en egen som kan verkligen hända (Tror jag...).

Sen hade vi matte, gick ganska bra. Sen lunch, fick soppa. Vi kom fram till att skolans soppa bara är vatten och lite saker som de bara kastar i. Det var äkligt.

Sen hade vi bästa SVENSKA!!    Killarna försökte övertala våran lärare om att vi skulle ha en lektion ute, fast det spöregnade. Sen mutade de henne... Med en tjuga. Men hon gick inte på det heller sen berättade hon lite "historier". Sen fick vi gå till bibblan och sen satt vi och läste där. Sen NO, det går väl... Håller på med kroppen, det är sååå äkligt!

Sen var det bara Franska kvar på dagen. Det var sååå roligt! Vi fick gå in i ett annat rum och där så stog det stolar på borden och Elvira och Hanna satte sig på dom. Så jag fick värsta skrattanfallet och låg på golvet och kunde verkligen inte sluta skratta! 


Det var väl min dag! Sen åt jag våfflor till kvällsmat också! Så kunde dagen bli bättre?


Kram Emman   

 
 
Hanna

Hanna

11 maj 2012 21:50

Men erkänn att min dinosaurie med klänning som bodde i ett skåp och myggan i bikinin också var ganska roligt :D Och E Myran, haha :D De som läser det här som inte var med kmr inte fatta ett skit, men... :)

http://hanna98.bloggplatsen.se

Emman

11 maj 2012 21:51

Det var så j**** roligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emman - 24 december 2012 03:53

I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas and a wonderful day...

Av Emman - 23 december 2012 14:15

            Kram Emman   

Av Emman - 23 december 2012 14:07

Jag har vad man kallar en idé torka just nu, har ingen aning om vad jag ska skriva och dela med mig av till er.   Men imorgon är det ju JULAFTON!!!!!! Älskar, som precis alla andra, det! Hoppas verkligen jag får en del saker och jag vet några sak...

Av Emman - 11 december 2012 20:50

Har stukat foten igen... Den hade precis blivit bra och sen på dansuppvisningen skulle jag göra en sak och jag hoppade över en sak och landade snett. Så precis efter den hade blivit bra efter 1 månad med ont börjar det nu om igen. För övrigt var ...

Av Emman - 11 december 2012 20:44

Ja, det var länge sen jag skrev nu igen... Internet funkar fortfarande inte som det ska och jag har knappt något att skriva om. Förra veckan när hittade hade bild ritade jag den här, tyckte att den blev helt okej. ...

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards