Emman98

Alla inlägg under juni 2012

Av Emman - 26 juni 2012 22:30

Det var ngn som ville se fler bilder på Fagin, så här kommer en hel bildbomb på min prins!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kram Emman   

Av Emman - 24 juni 2012 22:04

Jag tänkte bara tacka alla mina vänner som ställer upp för mig i vått och torrt! Ni har varit ett jättestöd under hela 7:an...


Bara så att ni vet! NI ÄR BÄST!!!


Kram Emman   

Av Emman - 24 juni 2012 16:29

Äntligen ska jag få träffa min  syssling igen!    Vi träffades på ridlägret jag var på i sommras och nu ska jag äntligen få åka till henne och sova över!    Gud vad kul det ska bli!! Vi ska typ vara i stallet, bada och bara umgås!   


Kram Emman   

Av Emman - 23 juni 2012 21:50

Nja, rubriken är ju inte den bästa men jag kom inte på ngt annat. Men det tillhör ju till dagen...

Men över till hur rubriken hänger ihop med dagen. Vi klippte Fagin idag och då fick vi ihop en hel skottkärra med hår! Jag skojar verkligen inte! Han har redan fällt en skottkärra med hår, i våras. Men varken jag eller han lyckas med att få bort allt hår! Sååå det blir till och klippa honom varje sommar, för annars svettas han ihjäl! Han blir liksom svettig av att bara gå lite i hagen om det är runt 30 grader... Och det blir ju inte direkt bättre när man rider!

Men nackdelen med att klippa honom är att han blir ju inte direkt vacker, om man säger så! Jag ska kanske ta kort på honom imorron så får ni se!


Kram Emman   

Av Emman - 21 juni 2012 20:26

Idag har man varit och storhandlat tills imorron... Såååååååå mkt folk!


Men imorron är det ju midsommarafton! Hur firar ni eran midsommarafton?

Våran är iallafall, oftast, att vi kör hö.... Boring.... Men vi brukar grilla på kvällen och sen brukar vi ibland åka på ett tornerspel bara några kilometer ifrån oss! Och vi brukar åka "hövagn" bakom en traktor!   


Kram Emman   

Av Emman - 21 juni 2012 01:00

    

  

 

  

 

  

 

  


Kram Emman   

Av Emman - 20 juni 2012 22:00

 

  

 

  

 

  



Kram Emman   

Av Emman - 20 juni 2012 20:30

 

  

 

  

 

  



Kram Emman   

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards