Emman98

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Emman - 13 juni 2012 19:24

 Idag har det varit en helt random dag!


Körde "Simon says" på mentorstiden idag och så ritade en av våra lärare oss på tavlan, vi tjejer (Hanna, jag, Melina och Elvira!) var tydligen supertjejerna!

Sen blev jag klar med min väska som jag har gjort i slöjden! Lägger ut en bild på den sen...

Sen fick vi glass på Franskan och fick sluta 20 min tidigare.

Sen hade vi SO, och där fick vi sluta efter 15 min. Efter att 13 min hade gått åt att läraren skällde ut en... Så om alla hade varit tysta när de skulle, skulle vi ha slutat efter typ 5 min...


Men eftersom vi slutade så tidigt så började vi gå hem till moster, vi skulle hjälpa henne att flytta blommor och tjäna 200 kr. Det lyckades vi mkt bra med och vi fick våra 200 kr.


Men sen när jag kom hem fick jag ett ryck och ville baka, så jag bakade muffins med äpple och kanel på. Har inte smakat dom än, men det blev säkert goda! Lägger ut en bild på dom...


 


Kram Emman   

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards