Emman98

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Emman - 26 augusti 2012 15:36

Det här är min absoluta favobild på Fagin och mig! Jag ska skriva ut den och förstora den för att sen sätta den på väggen.

 

 


Älskar den i både färg och svartvitt, ska nog skriva ut en av varje...


Kram Emman   

Av Emman - 26 augusti 2012 15:30

Ärligt, jag kommer it på något att skriva längre... Det känns som om all luft har gått ur mig, men det är ganska självklart när jag har förlorat bland det viktigaste i mitt liv!    Saknar honom något grymt!   


Så nu har man tagit upp jakten på en ny häst... Vill nog ha en Haflinger eller en Fjording, har hittat endel som är superfina. Men de är ju ingen Fagin...   

Nu har iallafall Mona lugnat ner sig, men hon är så grymt sällskapssjuk (Men man förstår ju henne...) så hon kommer springandes emot en när man kommer för att hämta henne för att ta en ridtur! Men hon är grymt skön att rida på, förutom att hon kanske är lite väl stark i traven. Hon håller på att slita av mig armen! Men nu har man ju vett att ha handskar på sig när man rider!


Kram Emman :/  

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards