Emman98

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Emman - 1 september 2012 21:56

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, igen... Men har inte haft varken tid eller ork.

Lite nya nyheter iallafall, ska och titta på en häst imorron! En tinker i Kolmården, superfin häst! Så jag längtar tills dess... Men ingen kan ersätta min prins...   


Idag har jag varit på öppet hus på Billerud i Skärblacka... Sådär... :/

Och sen var jag på bio med min familj och en av Emils kompisar. Vi såg Modig, en riktigt bra film!    Den handlade om en tjej som var en prinsessa som inte ville vara en sån prinsessa som hennes mamma ville att hon skulle vara! Sen förvandlade hon mamman till en björn med hjälp av en ond häxa. Men sen i slutet trodde hon att hon hade förlorat sin mamma, att hon var en björn permanent, men det hade hon inte... Happy ending! Sen hade hon 3 småbröder som var supersöta! Men de blev också björnar för de hade ätit en kaka, och då var de ännu mer söta! För då hade de större huvuden än kroppen!   Rekomenderar verkligen den!  :D


Kram Emman :D  

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards