Emman98

Alla inlägg under juni 2012

Av Emman - 10 juni 2012 20:52

Bildbomben kommer ju så klart från Kolmården igår. Jag kan inte lägga ut alla bilder på en gång för då skulle det fylla en hel sida!

Jag bara älskar att sitta och skriva på alla bilder jag tar, och det har jag även på dom här!

 

   

 

 

 

 

 

 

 


Jag älskar bara den sista bilden!


Kram Emman   

Av Emman - 9 juni 2012 21:21

Idag har jag varit på Kolmården med hela min familj. Det var skitroligt! Jag tog en massa bilder men jag har inte laddat upp dom på datorn än, så ni får se dom imorron istället för jag orkar verkligen inte göra det nu!


Nu orkar jag verkligen inte skriva ngt mer för jag kommer inte på ngt att skriva, men imorron får ni se bilderna! <3


Kram Emman   

Av Emman - 8 juni 2012 19:00

Bilden på mig efter jag har klippt håret! Jag tyckte att det blev sjukt fint!




Kram Emman    


Av Emman - 8 juni 2012 18:25

Sorry att det var ett tag sen jag bloggade men mina föräldrar sa att internet var trasigt men nu när jag provar funkar det perfekt! har en känsla av att de ljög hela tiden! Så nu måste man ta igen 2 dagar utan internet. Undra hur det kommer att gå?


Idag har jag haft glasögon till skolan, typ första gången den här terminen. Har nog bara haft det 3 gånger i hela sjuan. Har ju linser i vanliga fall. Men efter skolan var jag hos frissan och klippte av håret. Okey, inte hela håret men 10 cm. Håret är ungefär lika långt som min lugg och min lugg är ungefär 30 cm. Ja, jag ska erkänna en sak! jag mätte precis luggen för att veta hur lång den är. Vill ni se en bild? Jag tror att en bild kommer senare ikväll.


Ha det bra!!  :D


Kram Emman

Av Emman - 6 juni 2012 18:31

Igår var det ju "Allsång på slottet" här i Finspång. Såklart var jag där! Jag fick en biljett av en av de bästa (Elvira!)! och där tog jag över 150 bilder med min mobil...

 

   Linda Pritchard! Hon äger! Det här var första gången hon uppträde på scenen (Första klädombytet!)

 

Och efter klädombytet såg hon ut såhär!

 

  Sen var ju David Lindgren där också! Han var klart bäst på hela kvällen! <3

 

  Och här är lite mer av honom! Man kan inte få för mycket av honom! <3

 

  Sen var Markoolio där också! Han var också grymt bra!

 

  Sen så uppträde han och Linda ihop... <3

Och Torsten Flinck var ju där också! Han såg ärligt FULL ut! och ful för den delen! :/

   

  Det var en imitatör som härmade kungen, Cornelis Vreeswijk och Tommy Körberg. Han härmade också Zlatan och ngn mer.

 

  Här är han som Cornelis Vreeswijk.

 

  Sen upptädde några av killarna en fotbollslåt!

 

Och tjejerna "Mamma Mia"!

Och här är alla artister!


Nu måste jag gå och göra mig i ordning innan Glee börjar!


Kram Emman  

   

Av Emman - 2 juni 2012 10:58

Jag har, som en del andra, sommarplaner. När skolan slutar om knappt 2 veckor så ska jag bara slappa de första 3 veckorna.

Sen blir det tagga ridläger på ett nytt ställe där man inte känner någon! Ska till Nybyggets Ridläger, som ligger på vägen upp till Katrineholm. Om jag har fattat rätt så ligger det nästan mittimellan Norrköping och Katrineholm. Om ni är nyfikna på hur det ser ut (jag har ingen aning själv! Såå...) så kan ni gå in på: http://nybyggetsridlager.se ! Dit ska jag vecka 28, jag åker dit på söndagen vecka 27 och stannar där tills lördagen vecka 28.

Men sen ska jag slappa lite igen medans jag taggar Mallorca! Dit ska jag vecka "32".  Vi flyger  dit på fredagen vecka 31 och flyger hem fredagen vecka 32.


Sen har de flyttat fram skolstarten! JIPPI!! Vi skulle ha börjat på en torsdag men nu är det fram flyttat till måndagen!


Kram Emman    

Av Emman - 1 juni 2012 20:53

Sorry för dålig uppdatering! Jag har inte haft tid att skriva ngt här... Inte för att jag kommer på ngt att skriva heller! Har ngn ngt förslag!?

Idag "anställde" min bror mig som fotograf till en sak han skulle ha till skolan (Lånar inte ut min kamera till ngn!). Men jag skulle ta kort på djuren. Hmm... Ska jag visa en bild eller inte...? Jag gör nog det...

 

   Jag stod typ 100 meter bort! Grymt bra Zoom på in kamera! Men jag tyckte den blev grymt bra!


Kram Emman

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards