Emman98

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Emman - 10 april 2012 21:17

Här sitter man och gluffar popcorn och väntar på att det nya bildprogramet ska ladda ner. Det går sååå långsamt. Så nu går hela internet skitlångsamt! Jag laddar ner det för att ni ska kunna se bättre bilder och det... Jag tror att det är ungefär 168468 minuter kvar innan det är klart!!!


NEEEEEEJ!!!! Popcornen tog slut!!! Hmm... Ska jag slicka av cornen också bara för att få smacken? Nej jag tror inte det är så där superbra...


//Emman   

Av Emman - 10 april 2012 20:24

Heej! Jag tänkte ta och presentera mig!


Jag heter Emelie (men jag vill bli kallad Emman!) och är 13 år! Jag bor i en liten by som heter Flasbjörke oc jag har 1 bror.

Jag gillar att läsa, ta hand om min häst Fagin, sitta vid datorn, titta på TV & så klart att va med kompisar!

Jag är bra på att baka & dansa! Jag brukar gå på "danslektioner" varje veckan men tyvärr är det bara 4 lektioner kvar!! :(

Mina favorit tv-serier är: Glee(!!) och en massa mer! Men jag kommer inte på några mer just nu!

En sak jag verkligen hatar är kryp och ormar!

Jag har världens bästa vänner! Hanna, Melina och Elvira som jag delar bloggen http://loveontop.bloggplatsen.se med!! Jag har också 2 bästa killkompisar som heter Jonte och Oscar!

På fritiden sitter jag mest vid datorn men jag rider, är med kompisar, dansar & bakar också!


Nu tror jag att jag har sagt allt! Så hejdå så länge! Men ni behöver inte vänta länge till nästa inlägg för jag kommer att lägga ut flera per dag.

Så fortsätt att läsa!!! 


Här kommer en liten bild på mig:


   Lilla Jag!!! 


//Emman   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards