Emman98

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Emman - 28 april 2012 18:21

Igår och idag har varit THE BEST EVER!


Gårdagen började med 2 timmar sovmorgon! Såå skönt! Vi började med matte...
Sen lunch efter bara en timme! Man var ju inte direkt hungrig då! Sen hade vi
Svenska, och vi pratade bort hela lektionen! Älskar när vi gör det! Fast man
fick ju mer eller mindre panik när våran lärare säger att vi måste ändra våra
uppsattser! Men smarta lilla jag jagar ju upp mig helt i onödan! För jag tror
att våran lärare hade läst min och hon sa att den var bra! Men sen hade vi NO
och vi snackade hela lektionen då också! Sen Franska. Vi hade prov. Och jag
jagar upp mig för andra gången på en dag! (Inte vanligt!) Men provet gick
strålande (Hoppas jag...) och jag kunde svara på alla frågor! 
 
Men sen när skolan slutat gick vi hem till Elvira och där skulle vi ju
såklart sova över! Vi började att leka charader (stavning) . Sååå roligt! Kom
på värsta konstiga! Men bäst var Elviras när hon skulle härma en av våra
lärare. Hon skulle ha lektion med sig själv! Hon sprang som jag vet inte vad
fram och tillbaka! Sen hade hon ner en spegel. Men den gick inte sönder så hon
slapp 7 års olycka. Sen var vi allmänt galna!

Sen såg vi ju på film och fick i oss en massa socker! Vi såg "New Year's Eve" och
"John Tucker must die". Vi skrattade inte så mycket till någon
av dom men det fick vi igen sen... När vi skulle sova så började jag helt
plötsligt att skratta! Och dom undrade ju så klart vad jag skrattade åt! Jag
skrattade åt att jag tänkte alla lärare på skolan i Afrokrull! Sen så låg vi
och skrattade åt det i ungefär 40 minuter.


Men idag började också bra! Vi vaknade klockan 8.34 och jag frös skitmycket
om fötterna och Elvira hade världens tjockaste täcke så vi byte. Sååå skönt!
Men sen så såg vi lite på TV och det innan det var dags för dans!! Sista före
uppvisningen som är på torsdag. Tränade skithårt och vi var tvungna att le HELA
tiden! Snacka jobbigt! Men sen kunde jag inte sluta le!


Dagens dansoutfit:

 

  Svarta tights från (vet inte...), svart linne från Stadium och en rosa knytblus från Ellos.


Kram Emman

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards