Emman98

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Emman - 1 juli 2012 17:16

Hejsan :) Vi (Jag, Hanna, Melin och Elvira) tänkte göra en ny video, men vi har slut på idéer, så vi tänkte att vi kunde fråga er! Kommentera om ni har några idéer, och Elvira har en önskan om att det ska vara med en bebis och att någon dör :D Så KOMMENTERA!! Idag har vi fyra varit hos Hanna och gått runt i Lotorp och försökt komma på något till videon. Sen har vi inte gjort så jättemycket... Och bara så ni vet så är Elvira inte en mördare, det var bara för att det skulle vara spännande att läsa :D Lockar läsare liksom, hahaa :D


PS. ALLA VILL EGENTLIGEN HA MED ETT MORD OCN HA MED EN BEBIS /Elvira


Men förra månaden hade jag 186 läsare vilket som är 28 mer än när mitt gamla rekord var, vilket var i april då jag hade 158 läsare.   Love you guys!   


Kram Emman   


Men jag slänger in en bild på Fagin, som jag tror jag inte har visat...

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards