Emman98

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Emman - 7 juli 2012 19:48

Idag har det ju varit så varmt så man it ens kan röra sig 5 m utan att bada i svett. Men inne är det lika varmt, man blir varm bara av att titta på film i soffan! Jag hatar när det är så här varmt och it ens solen är uppe, det "stör" mig... Om det ska vara så här varmt ska väl solen vara uppe också eller? Vad tkr ni??

Men jag hoppas att det blir så här varmt på ridlägret men att solen är uppe också,  bara det it regnar så är jag   .


Nu ska jag fixa de sista tidsinlagda som ska komma i veckan när jag är borta om jag it kan uppdatera ngt där... Men om det funkar så ska jag försöka skriva ngt varje dag... :D


Kram Emman   :D

Av Emman - 7 juli 2012 11:09

Hatar verkligen Söderköping! För nu står vi i kö för att den där förbannade bron är uppe!! Hatar broöppning! Jag tror att det typ är 79106392620 bilar före oss!
Och antagligen kommer moster och jag få det när vi slå tillbaka sen när vi har lämnat brosan till mormor och morfar (de kommer typ halvvägs)...
De Har släppt på åt ena hållet (mot nkpg) men it åt oss. Eller vänta, nu rullar det i typ 0,574 km/timmen.

Kram Emman :)

Av Emman - 7 juli 2012 10:38

Jag menar det verkligen! Moster och min brosa lyssnar på Smurfarna!

Kram Emman :)

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards