Emman98

Alla inlägg under april 2012

Av Emman - 17 april 2012 18:16

Eftersom Hanna tror att jag har tagit alla hennes läsare, så tänkte jag tipsa om hennes blogg!! Gå gärna in på http://hanna98.bloggplatsen.se !!


Jag tänkte också tipsa om min andra blogg som jag har med de bästa vännerna! http://loveontop.bloggplatsen.se


Kram Emman  

Av Emman - 14 april 2012 10:26

Jag älskar att logga in när jag ser att det finns frågor och kommentarer! Men tyvärr finns det inte så många såna just nu! Det var ju en evighet sen jag fick en kommentar och ännu längre sen jag fick en fråga! Men jag har ju bara haft bloggen i ungefär en vecka men det känns som en evighet sen jag fick en kommentar eller en fråga!!



Kram Emman

Av Emman - 14 april 2012 10:15

Jaaaaaa!! Nu är det snart dags att dansa med 2 av de bästa!! För Elvira kommer hem imorron! Vill ni se vad jag har på mig?? Det får ni i alla fall!

 

Dagens dansoutfit! Shorts från Lindex, Tights från Ellos.se, Strumpor från Ullared, Linne från Stadium och Tröja från Gina Tricot.

Mitt ansikte var inte sååå snyggt men det får diga!


Kram Emman  

Av Emman - 12 april 2012 21:26


Danslåt! Bästa dansen!! <3333


Kram Emman

Av Emman - 12 april 2012 20:11

Tycker att den här bilden är lite rolig! Iallafall den första! 

     


Kram Emman

Av Emman - 12 april 2012 14:36

Saknar dig så grymt mycket min Viriz!


Men hur som helst fick jag ett kort från henne idag. Världens sötaste med en massa hundar med solglasögon och hela standstucket. Första veckan var dom på olika parker och det men just nu sitter hon väl på någon strand i Florida. Sååå fuskit! Men jag ska ju till Mallorca i augusti. Så jag längtar tills dess.

Och Elvira har inte förändras ett enda dugg när hon har varit borta! Vet ni varför? Jo, för hon har gått in i flera lyktstolpar och sen har hon ramlat i trappor!


Saknar henne så grymt mycket och jag vill va med henne just nu!! Så fort hon kommer hem vill jag åka till henne!


 

  Elvira!!!!!!


Kram Emman   

Av Emman - 12 april 2012 13:17

       

  Fler bilder!!!


Kram Emman   

Av Emman - 12 april 2012 12:51

  Det här är mina absolut bästa vänner (Eller iallafall 3 av dom, för en av dom är jag)!  Det är Hanna, Elvira och Melina, så klart!!

jag delar en blogg med dom som heter http://loveontop.bloggplatsen.se !


Kram Emman   

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards