Emman98

Alla inlägg under juli 2012

Av Emman - 11 juli 2012 07:18

Nu har vi precis vaknat! För ingen av oss har stalltjänst, för få måste vi gå upp klockan 6.45 Ganska tidigt...
Men igår så hade Endel av oss stalltjänst, men alla gick upp... Men sen hade vi teori och sen hade vi ett ridpass. Ämnet för ridpasset var Sidvärtsövningar. Vi fick göra framdelsvändningar och en massa andra saker.
Sen efter lunchen började det ätt spöregna. Kul? Nepp inte ett dugg för vi var en grupp som skulle rida ut. Men när vi tre ut hade det slutat att regna men sen när vi hade kommit halvvägs började det igen. Precis när vi var där det inte fanns någon skog! Värsta skyfallet!! Så när vi kom hem så var vi helt dyngsura!!
Idag ska vi byta hästar på första lektionen och jag ska rida ek höst som heter Frida. Hon är jättesnäll! Hon som har henne ska ta Macken! Så vi ska bara byta med varandra.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu är det frukost!

Ha det bra!! <3

Kram Emman :D

Av Emman - 10 juli 2012 12:00

Tänkte visa vad jag har ritat för skor...

 

 

 

 

 

 

 


Kram Emman :D

Av Emman - 9 juli 2012 21:54

Macken!

Av Emman - 9 juli 2012 12:40

Hästen jag har på ridlägret!!

Kram Emman :D

Av Emman - 9 juli 2012 12:00

Den första bildbomben blir på Fagin, för honom kommer jag att sakna mest!

 

 

 

 

 

 

 


Just nu är jag på ridläger, på Nybyggets ridläger i Katrineholm. Förhoppningsvis har jag fått lite nya vänner och fått en fin häst att ta hand om!


Kram Emman :D

Av Emman - 9 juli 2012 08:05

Nu har vi precis ätit frukost. Innan frukosten har vi haft stalltjänst där vi fodrade och tog in alla hästar som varit ute under natten.
Jag var ju orolig att jag inte skulle hitta några kompisar, det skulle jag inte ha oroat mig för. För nu är vi 7 tjejer som håller ihop som ett gäng. Sköna brudar allså!!
Men nu vet jag inte vad vi ska göra, men nu sitter vi och äter godis. Gött!

Kram Emman :D

Av Emman - 8 juli 2012 20:05

Just nu är jag på ridläger! Fick en c-ponny som heter Macken!

Men jag hinner inte att skriva mer nu, men jag hör av mig snart igen!

Kram Emman :D

Av Emman - 8 juli 2012 13:29

Nu är det bara 2,5 timme kvar tills ridlägret börjar!!!!!

Kram Emman

Presentation


Jag är en 14-årig tjej som älskar hästar och mina kompisar.
Jag kommer att skriv lite om hur det är att vara tonåring och hur mitt liv ser ut!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska jag göra?
 Ta bort bloggen och starta en ny
 Ta bort bloggen och inte starta en ny
 Ha kvar den

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar kvar till...

Min lilla Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards